відчуваю в цьому злу іронію.
Колишніх українських вояк, ментів та інших силовиків, які переприсягнули Ерефії та були на знак лояльності відправлені у різні кутки Необ'ятної, колеги звуть отаким словом:
"Попаданцьі"
---
Петро Олещук
Смішно дивитися, як "порохоботи" атакують Філатова за те, що він у себе в Дніпрі кострубато намагається гнути ту саму лінію, яку раніше в якості генеральної обрали в Києві.
Чи ви хочете сказати, що брати на роботу "беркутню" з пост-майданної влади першим додумався Філатов?
P.S. Мене Філатов на ФБ ще бозна коли викинув з друзів, назвавши "другорядним Київським політологом". Так що сантиментів до його персони я не відчуваю. Але вважаю, що треба дивитися у корінь проблем.
---
Andrii Klymenko
ЗА ЧТО "КРЫМНАШИ" ТЕРПЕТЬ НЕ МОГУТ ВОЛОШИНА (4)
Взамен пышных городов из Тысячи и Одной Ночи, русские построили несколько убогих уездных городов по российским трафаретам и частью из потемкинского романтизма, частью для Екатерининской рекламы назвали их псевдо-классическими именами - Севастополей, Симферополей, Евпаторий.
Древняя Готия от Балаклавы до Алустона застроилась непристойными императорскими виллами в стиле железнодорожных буфетов и публичных домов и отелями в стиле императорских дворцов.
Этот музей дурного вкуса, претендующий на соперничество с международными европейскими вертепами на Ривьере, очевидно, так и останется в Крыму единственным монументальным памятником "Русской эпохи".
М.А. Волошин «Культура, искусство, памятники Крыма», 1925
---
Петро Олещук
Дивіться російське кіно.
Я серйозно. Звісно, не просто так, а з науковою метою.
Це - найкращий спосіб аналітики російського зовнішньо-політичного курсу. І не просто аналітики - а стратегічного прогнозу.
1938 рік. В СРСР виходить фільм "Алексндр Невський". Створений на держзамовлення. Найкращим режисером СРСР - Ейзенштейном. Затверджений персонально Сталіним.
Що вражає у цьому фільмі? Там, майже, немає "марксизму". Ні тобі класової боротьби, ні пригнічення. Всі позитивні герої - князі та бояри. Тобто, "експлуататори". А сам князь Невський ("святий" РПЦ та феодал) - взагалі ідеал людини. Не даремно його зіграв Черкасов - велична зовнішність теж відігравала серйозну роль.
А хто вороги? Вороги - німці, католики, європейці. Ви лише подивіться, що там за типажі! Кожен актор - наче з картин Босха. Абсолютні потвори. Злі, позбавлені людського. Що лише бажають руйнувати, палити та спалювати заживо немовлят.
От вам і ідеологія. Від чистого "марксизму" переходимо до російського імперіалізму. Головний ворог - Європа. І цю Європу може перемогти лише "народ на чолі з елітою".
І це - не виняток. 1939 року виходить фільм "Мінін і Пожарський". Знову - ворожий Захід. Знову - "класово-ворожі" герої. "Буржуй" Мінін, та феодал Пожарський.
Вже потім був пакт Молотова - Ріббентропа, анексія Балтії, війна з Фінляндією...
Так само і всі нинішні міфи російсько-української війни були відображені в російських фільмах 90-х.
Той самий "Брат-2". Там є все. І бездушний, злий "Захід", де немає нічого людського. І "бандерівці", що ненавидять все російське. І "Севастополь", за який треба відповісти.
Ніколи (від початку ери кіно) жоден зовнішньополітичний "крюк" Росії не починався без "арт-підготовки" громадської думки своєї країни у кінематографі.
Дивіться кіно, коротше.
Пост спочатку надрукований тут: http://don-katalan.dreamwidth.org/1602820.html.
Journal information