Тут багато друзів та читачів раптом занепокоїлися тим, що поїзди з України їздять до столиці держави-окупанта (до речі, з РФ до України не їздять - давно перелякані). Ми цю ситуацію давно проаналізували через призму кримської залізниці та опублікували (http://www.blackseanews.net/read/131287). Майже ніхто не читав... Бо многа букаф та цифр. На жаль. Тому є шанс зараз. Зауважимо, що під час керування польського рок-музиканта "Укрзалізницю" було виведено зі сфери управління Мінінфраструктури (!), "злиє язикі" кажуть, за бажанням Банкової, та підпорядковано безпосередньо пану прем'єр-міністру. Чому? - самі здогадаєтесь? А щодо потягів до Московії - "На відміну від авіаційного сполучення між Україною та РФ, пасажирське залізничне сполучення між містами України та РФ продовжує діяти без будь-яких санкцій з української сторони. Ця ситуація співробітництва між «Укрзалізницею» та РЖД робить майже неможливими судові позови української сторони з питань відшкодування вкраденого окупантами кримського майна «Укрзалізниці».... тобто РЖД вкрала в народу України, як мінімум, 163 земельних ділянки; 4273 од. іншого нерухомого майна (будівлі, вокзали, платформи та ін.); 651 од. особливо цінного майна, (тепловози, електропоїзди, вагони, автоматизовані системи та ін.); 587 транспортних засобів.... Продовжуйте їздити до крадіїв... А скільки потягів зараз - подивіться самі.
Пост спочатку надрукований тут: http://don-katalan.dreamwidth.org/1639829.html.
Journal information