Salus populi suprema lex (988) (don_katalan) wrote,
Salus populi suprema lex (988)
don_katalan

Що воно таке цей СЦКК і чому саме зараз Росія вивела із його складу свою частину військових

Yevgenij Marchuk
Дуже коротко і трохи спрощено відповідаю на питання, що воно таке цей СЦКК і чому саме зараз Росія вивела із його складу свою частину військових.
Спочатку було організовано різке збільшення обстрілів наших позицій з використанням "Градів" і артилерії великих калібрів, обстрілів населених пунктів, зокрема Новолуганського(8 людей постраждали, десятки житлових будинків розрушені, в тому числі і багатоповерхові), подальше посилення ескалації а потім виведення Росією своїх військових із СЦКК. Розшифровується це приблизно так: хочете розрулити цю ситуацію - домовляйтеся напряму з ОРДЛО, ми тепер цим займатися не будемо, ми виходимо із СЦКК. Наших російських війсь на Донбасі немає.
Наші українські адекватні відповіді на полі бою це добре, але проблему вони не вирішують. Росія як раз цього і хоче. Мовляв, бачите, коли ми були в складі СЦКК, нам вдавалося разом з українськими військовими приглушувати і вгамовувати такі загострення, і в якійсь мірі це дійсно так. Заради цього СЦКК і був створений. А тепер, мовляв, хай українці напряму домовляються із ОРДЛО як зупинити ескалацію і взагалі, як забезпечити режим тиші на новорічно-різдвяні сіята. Ескалація небезпечна не тільки тим, що щоденно гине більше наших військових, а і тим, що вона може спровкувати більш широкомасштабні бойові дії по всій лінії фронту.
Зрозуміло, що самі російські військові в Донецьку і Луганську деригують цією ескалацією, а оскільки "их там нет", то, мовляв, ми тут ні при чому. Тобто головна мета акції з виведенням російских військових із СЦКК заставити нас вести переговори безпосередньо з ОРДЛО, щоб Росія мала підстави сказати, бачите ми ж говорили, що у них громадянська війна і вони напряму почали домовлятися..., а ми миротворці -посередники, тому санкції потрібно відміняти...
СЦКК, як єдиний механізм прямого небойового контакту наших військових з російськими військовими на лінії фронту, мав і інші функції. Головним чином по узгодженню вирішення проблем в інтересах перш за все цивільного населення - ремонту об"єктів критичної інфраструктури життєзабезпечення.
Щоб відремонтувати розрушений водопровід великого діаметру, газопровід високого тиску, опори ліній високовольтних електропердач, фільтрувальну станцію води чи трансформаторну підстанцію..., які проходять через нинішню лінію фронту і обслуговують декілька мільйонів чоловік цивільного населення по обидві сторони лінії зіткнення, спочатку потрібно подати заявку в СЦКК . Це робить якийсь господарюючий суб"єкт. Не важливо чий. Українські і російйські військові в СЦКК розглядають заявку і погоджують з військовими вертикалями сторін. І якщо приймається позитивне спільне рішення про повне гарантоване припинення вогню на цій ділянці на якийсь період, повідомляється ОБСЄ і тоді патруль СММ ОБСЄ та спільний українсько-російський патруль СЦКК виїздять на місце, а це означає, що на час їх перебування там припиняється вогонь із обох сторін, тому що там знаходяться російські і українські військові.
Після 1-2 денного режиму тиші. який моніторять СММ ОБСЄ і спільний патруль СЦКК, заводяться сапери (інколи з обох сторін), які мають розмінувати розрушений об"єкт і всю прилеглу територію. Потім патрулі СЦКК організовуть перевірку якості розмінування (кожен свою сторону). Оскільки часто це продовжується декілька днів, спільний патруль СЦКК весь час знаходится на місці. Організовується охорона розмінованих об"єктів і території, потім заходить передова група ремонтників, яка вивчає обсяг і характер робіт і визначає скільки, кого і чого потрібно для ремонту... Далі після завершення ремонту потрібно організувати безпеку персоналу, який має працювати на цих об"єктах. А оскільки об"єкт знаходиться на лінії фронту, то без СЦКК цю проблему не вирішити. А далі ще з десяток проблем для вирішення з участю СЦКК.
На багато складніше вирішується проблема розведення військових підрозділів на необхідну дистанцію від цих об"єктів для створення зони безпеки навколо них, адже ніякий цивільний персонал не погодиться на них працювати. Без СЦКК ця проблема також не вирішується.
Це тільки один невеличкий приклад. Є ще чимало інших більш гострих проблем, де участь спільних патрулів СЦКК вкрай необхідна. Для довідки - всі російські офіцери в СЦКК без особистої зброї.
Росіяни давно погрожували своїм виходом із СЦКК, щоб вивести нас на прямі переговори з ОРДЛО. І умови, які вони виставляють, для нас не нові. В Мінську ми не раз вели з ними дискусії з цього приводу. Вони явно надумані. Дійсно статус СЦКК специфічний. Для тих, хто мислить категоріями Другої світової війни це фантастика. Для цієї логіки фантастикою є і сам факт перговорів з агресором під час його агресії. Не кажучи вже про феномен Нормадської четвірки, до якої входять глава держави агресора і глава держави об"єкта агресії. Але такий сьогодні світ і така сьогодні війна.


Пост спочатку надрукований тут: https://don-katalan.dreamwidth.org/1703569.html.
Tags: анализ, ато, лугандония, рассея, україна, х%№ло
Subscribe

Recent Posts from This Journal

promo don_katalan december 29, 2014 14:39 115
Buy for 50 tokens
Расшифровка секретного плана адмиистративно-территориального устройства России после ее распада От гуляющих по сети различных вариантов "государственного" устройства будущего российских территорий отличается наличием территорий в совместном управлении, возвратом исторических территорий…
  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 1 comment