Не порушуйте кримські санкції - "Кримське прокляття" працює безвідмовно: ось вам ще доказ, та який - турецький костер FOM, "вона потонула" 😎✌️
Моніторингова група "Майдану закордонних справ", "Інституту Чорноморських стратегічних досліджень" та BlackSeaNews вже попереджувала моряків та судновласників 3 дні тому, коли тріснув корпус в Керченській протоці у фігуранта кримського чорного списку NILA (IMO: 8230314), що заходи до портів окупованого Криму - це не просто "мінус в карму". Це такий мінус, що не лікується навіть якщо змінити назву судна, морського агента та навіть судновласника...
Повідомляємо:
1). вранці 13.10.2018 російські ЗМІ повідомили, що (зверніть увагу, що назви судна немає - і досі немає):
"в 06:45 мск (це неточно - АК) от дежурного морского спасательного центра Севастополя поступила информация о том, что теплоход под флагом Панамы терпит бедствие в Черном море в 50 милях от берега. Судно получило крен, его экипаж эвакуировался на спасательный плот. На помощь были направлены морские суда, в том числе танкер "Минерва" (назва неточна - АК), который и поднял на борт экипаж аварийного теплохода. "Сам теплоход затонул", - сообщили в Росморречфлоте. Глубина в этом месте составляет 1900 м...Среди членов экипажа двое граждан Турции и шесть - Азербайджана... "
2) допомагаємо російським ЗМІ: 13 жовтня 2018 року о 06:45 місцевий час орієнтовно в точці з координатами 43°34′60″ N 032°34′00″ E, це приблизно 50 миль на південний захід від мису Сарич (Карта 1), внаслідок зміщення вантажу (металобрухт 1800 т.) потонув турецький суховантаж FOM. Він з 2015 року є фігурантом нашого "чорного списку", возив на експорт кримську кальциновану соду з Севастополя до Єгипту. Судновласник та інші параметри - на табличці з "чорного списку" (фото 2).
3) Ось як розвивалися події у ході ПРО (пошуково-рятувальна операція, ПСО на рос. - АК):
Чёрное море, 43°34′60″С 032°34′00″В.
06.15 мв 13.10.18 -- оператор ЦУС ГМССБ доложил о приеме сигнала бедствия на канале 70 УКВ от судна "FOM". 06.25 связались с капитаном "FOM". По информации капитана судно получило крен 20 градусов, крен увеличивается. Опасность затопления. На борту 8 человек: 2 гражданина Турции, 6 - граждан Азербайджана. Капитан просит снять экипаж. 06.35 связались с капитаном судна "KAREWOOD BRAVE", флаг Багамы. Находится в 27 милях от АС (аварийное судно - АК). В 11 милях от АС находится "MINERVA MARINA", флаг Греции. Капитана "KAREWOOD BRAVE" назначили координатором на месте действия. ЕТА (расчетное время прибытия - АК) "MINERVA MARINA" в 08.00.
Капитан "Minerva Marina" дал указание покинуть борт судна на спасательных плотах для дальнейшего подъема на борт судна. По докладу ОД ТЦУ штаба ЧФ в 08.34 по распоряжению Командующего ЧФ в район бедствия вылетел АН-26, время прибытия в район АС - 09.25.В 09.25 по докладу ОД ТЦУ ЧФ самолет АН-26 наблюдает эвакуацию людей с плотов. Маршрут судна "FOM": Ростов-на-Дону - Diler (Турция). Груз: металлолом 1800 т. Погода в районе бедствия. Ветер: NO 15 м/с. Волна: 3м.
09.52 -- Получили доклад , что АН-26 визуально убедился, что люди перешли с плота на борт судна, плот пустой, ВПС покинул район бедствия. Капитан "KAREWOOD BRAVE" - координатор на месте действия, подтвердил, что пострадавшие в количестве 8 человек находятся на борту "MINERVA MARINA" и их состояние удовлетворительное. Один плот поднят на борт, второй не удалось ввиду плохих погодных условий. Судно следует по назначению в порт Новороссийск для сдачи пострадавших. По визуальному наблюдению экипажа "СЕРЕНАДА" аварийное судно "FOM" находится на плаву с притопленной носой частью.
10.30 -- По докладу теплохода "Серенада" "ФОМ" затонул в координатах 43 31,0 Сев 032 23,0 Вост. Вопросом репатриации пострадавших в порту Новороссийск будет заниматься МСКЦ Новороссийск.
11.10 -- завершили ПСО.
4) На відміну від суден, що йдуть (а точніше - вже 4-6 діб стоять перед Керченською протокою) з Маріуполя та Бердянська, FOM проскочив Керченську протоку після нетривалого очікування за декілька годин... Не знав, що поспішає на дно.
5) не розумію - чому ЗМІ РФ не назвали судно... ???



Пост спочатку надрукований тут: https://don-katalan.dreamwidth.org/1848748.html.
Journal information