#Щодо_кризи_в_Азовському_морі (192) - ситуація на 15 жовтня, частина 1. В Керченській протоці на вході до Азовського моря (район №1)
Ми повідомляли, що з середини вересня 2018 спостерігалося помітне зменшення тривалості затримки суден в цьому районі. Можливо, це було наслідком активності України, ЗМІ за кордоном та офіційними заявами США та ЄС.
Але ще тоді ми попереджали, що поспіхом робити висновки про зміну політики РФ -- не варто… І були праві - з перших днів жовтня тенденції не просто відновилися, а значно посилилися.
Середня затримка на 1 судно, годин, склала: Липень = 28,4 /Серпень = 73,1 / Вересень = 47,0 / 01-15 жовтня = 98,0 годин - тобто 4 доби, це максимум за весь період.
Максимальна затримка 1 судна, годин, в першій половині жовтня теж побила рекорди: Липень = 150 / Серпень = 176 / Вересень = 155 / 01-15 жовтня = 186, тобто майже 8 діб чекало дозволу судно EEMSLIFT NELLI (Нідерланди) - абсолютний максимум.
Тепер про сумарну втрату часу суднами на вході, годин: Липень = 1762 / Серпень = 4971 / Вересень = 2540 / За 15 днів жовтня = 3143.
Щодо ситуації на виході з Азовського моря - підсумки, як не дивно, робити рано... Тому що там теж будуть рекорди. Наприклад, величезний канадський балкер FEDERAL NAGARA, IMO: 9805257, довжина 200 м, вантаж 34 000 тон, стоїть вже 11 днів. І такий не один.



Пост спочатку надрукований тут: https://don-katalan.dreamwidth.org/1851011.html.
Journal information