Salus populi suprema lex (988) (don_katalan) wrote,
Salus populi suprema lex (988)
don_katalan

ДРУГЕ МОСТОПАДА 2019 РОКУ

‎Victor Petruk‎ до Кияни за розв'язку Петрука на Шулявці!
Серпень - вже третій місяць року, що претендує на перейменування в мостопад, після лютого (27.02.2017 р. обвалився Шулявський шляхопровід), та червня (24.06.2019 р. обвалився шляхопровід на Осокорках).
2 мостопада 2019 року обвалилась частина контрпригрузу лівобережної консолі Паркового мосту.
Після обвалу міст НЕ БУВ ЗАКРИТИЙ ДЛЯ РУХУ.
Поки комунальні служби, відповідальні за безпеку киян, загалом, та безпеку об'єктів транспортної інфраструктури, зокрема, жували соплі - безпосередній винуватець обвалення - Віталій Кличко - швидко реагував:
Призначив, нарешті, директора в КП "Київатошляхміст": https://www.facebook.com/groups/kyivwhitebike/permalink/1270896486410387/. До цього відповідальне за стан всіх мостів та шляхопроводів Києва КП "Київатошляхміст" 2 роки поспіль(!!!) працювало без директора: https://www.facebook.com/groups/226693867830236/permalink/631179034048382/
Відправив себе у відпустку, з понеділка, 5 серпня, для уникнення відповідальності: https://www.facebook.com/groups/226693867830236/permalink/652703931895892/, оскільки ймовірність його звільнення з посади голови КМДА, указом Президента, після обвалення Паркового мосту, наблизилась до 100%.
Запевнив киян, що за час його відсутності - у них все буде добре: http://kievvlast.com.ua/news/volnovatsya-ne-nuzhno-klichko-zaveril-kievlyan-v-bezopasnosti-peshehodnogo-mosta-na-truhanov-ostrov
"Угрозы для людей, которые ходят по пешеходному мосту на Труханов остров, нет. Волноваться не нужно ", – сказал Кличко."
Втім, якби Кличко - мер мав хоч трохи інженерної компетенції - він не був би таким впевненим.
Ввечері 2 серпня, дякуючи Тарас Лысенко та Пати-бот "Константин", я оглянув місце обвалення та склав іншу думку щодо безпеки мосту.
1. Контрпригруз є частиною силової схеми мосту. Оскільки консолі підвісної частини Парикового мосту коротші за половину основного прогону - їх ваги НЕ ВИСТАЧАЄ для врівноваження ваги центрального прогону. Зазвичай це компенсується реакцією анкерних опор, на які спираються консолі. Але в Парковому мості застосована інша схема - контрпригруз, який збільшує вагу консолей.
2. Падіння контрпригрузу приводить міст в нерозрахунковий стан, при якому центральний прогон деформується під власною вагою, яка тепер компенсується лише вагою консолі. При цьому на пілон четвертої опори мосту діє згинаюча сила, яка виникає внаслідок зміни реакцій в ланцюгах.
3. Контрпригруз складається з трьох частин: двох монолітів у прогонах 2-3 та 3-4, та підвісного вантажу у прогоні 3-4. Наразі обвалилась половина монолітного контрпригрузу, у прогоні 2-3.
5. Обвалення сталось внаслідок ЖАХЛИВОЇ КОРОЗІЇ металоконструкцій, що тримали моноліт.
6. Друга половина контрпригрузу (у прогоні 3-4), має ознаки ТАКОЇ САМОЇ КОРОЗІЇ, і може впасти, без попередження, прямо зараз, поки я набираю цей пост.
7. Окрім деформації підвісної частини Паркового мосту, є й інша тривожна проблема - деформація нерозрізної прогонової балки, яка перекриває прогони 0-1, 1-2, 2-3. Її давно видно неозброєним оком. Консолі 0-1 та 2-3 цієї балки, як і консолі підвісної частини мосту, діють як контрвага, що розвантажує центральний прогон 1-2. Але деформація балки в прогоні 2-3 вказує на те, що реакція на опорі 2, зараз - мінімальна, а балка працює в нерозрахунковому режимі, опираючись, переважно, на опори 1 та 3.
8. Чи спроможна силова схема Паркового мосту, після 62-х років недбалої експлуатації, витримати нерозрахункове навантаження, яке виникне після ПОВНОГО обвалення контрпригрузів лівобережної консолІ - ВІДПОВІДАЛЬНО ніхто не скаже. Для цього необхідно проводити складне дослідження.
9. Ніяких досліджень 2 та 3 серпня ніхто не проводив. Заява Віталія Кличка про абсолютну безпеку Паркового мосту спирається на відоме радянське "авось".
Авось друга частина конрпригрузу лівобережної консолі не впаде до відновлення першої.
Авось силова схема Паркового мосту витримає нерозрахункове навантаження у разі падіння другого контрпригрузу.
Як відповідальний батько - я не збираюсь водити своїх дітей Парковим мостом, на Труханів, до завершення відновлювальних робіт на третій опорі. І вам не раджу.
P. S. Варто звернути особливу увагу на стан захисного шару металоконструкцій Паркового мосту, який був КАПІТАЛЬНО ВІДРЕМОНТОВАНИЙ лише у листопаді 2017 року. Іржа, лише за 21 місяць повністю з'їла репутацію КМДА, КК "Київавтодор" та КП "Київавтошляхміст". Пофарбовані лише 21 місяць тому металоконструкції не можуть так виглядати.
— з Олексієм Окопним та Dmitriy Davtyan.















Пост спочатку надрукований тут: https://don-katalan.dreamwidth.org/2068715.html.
Tags: анализ, дебилы, київ, кличко
Subscribe
promo don_katalan december 29, 2014 14:39 113
Buy for 50 tokens
Расшифровка секретного плана адмиистративно-территориального устройства России после ее распада От гуляющих по сети различных вариантов "государственного" устройства будущего российских территорий отличается наличием территорий в совместном управлении, возвратом исторических территорий…
  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 1 comment