Salus populi suprema lex (988) (don_katalan) wrote,
Salus populi suprema lex (988)
don_katalan

Про узурпацію

SERHIY DIBROV
Зараз я хочу пояснити, чому ініційована новоспеченим міністром Максимом Степановим постанова про нові карантинні обмеження є незаконною, більш того - злочинною, і чому її не можна виконувати.
1. Ми живемо у правовій державі.
Хто не згодний з цією тезою, можуть далі не читати. Живіть собі далі по поняттях.
2. В нашій державі діє Конституція, яка встановлює права громадян.
3. В нашій державі діють закони, яких усі повинні дотримуватися.
Зокрема, є:
- Закон України "Про правовий режим надзвичайного стану".
- Кодекс цивільного захисту України, в якому встановлено правовий режим наздвичайної ситуації.
“Надзвичайний стан” і “надзвичайна ситуація” - не тотожні поняття.
Надзвичайні ситуації різного рівня відбуваються щодня: наприклад, пожежі, ДТП, зсуви на приморських схилах тощо.

Оголошення режиму надзвичайної ситуації стосується діяльності підприємств, установ, державних органів. За Кодексом, участь громадян в ліквідації надзвичайних ситуацій здійснюється виключно за їх згодою.

Зовсім інша справа — надзвичайний стан.
В період надзвичайного стану Конституція допускає обмеження певних прав громадян, примусову працю і навіть примусове відчудження майна громадян (ст. 41 Конституції).
Надзвичайний стан — справа дуже серйозна. Тому Конституція встановила особливий порядок його оголошення.
Надзвичайний стан оголошує Президент України, а потім затверджує Верховна Рада.
Зараз Кабінет міністрів оголосив в країні надзвичайну ситуацію. Так, має право і інколи навіть обов’язок.
Але ж 1 квітня 2020 року міністром охорони здоров’я Степановим було анонсовано влаштування таких заборон Кабміном:
– заборона громадянам перебувати в громадських місцях без вдягнутої маски чи респіратора;
– заборона перебувати в громадських місцях громадян, які не досягли 16 років, без супроводу повнолітніх;
– заборона громадянам пересуватися групою осіб більш ніж дві особи;
– заборона відвідувати парки, сквери, зони відпочинку, лісопаркові та прибережні зони;
– заборона відвідувати спортивні та дитячі майданчиків;
– заборона громадянам проводити всі масові (культурні, розважальні, спортивні, соціальні, релігійні, рекламні та інші) заходи, у яких бере участь понад 10 осіб.
Ці заборони вочевидь обмежують конституційні свободи і права громадян, зокрема свободу пересування (ст. 33 Конституції України), право проведення мирних зборів (ст. 39 Конституції), право на свободу віросповідування, відправлення одноособово чи колективно релігійних культів (ст. 35 Конституції).
А тепер починається найцікавіше.
Так, звісно, конституційні права громадян не є абсолютними. Вони дійсно можуть бути обмеженими. Але:
- свобода пересування може бути обмежена в умовах надзвичайного стану, а не надзвичайної ситуації (ст. 33 Конституції, п. 1 частини першої ст. 16 ЗУ “Про правовий режим надзвичайного стану”);
- право на свободу мирних зібрань може бути обмежено виключно судом (ст. 39 Конституції, п. 4 частини першої ст. 16 ЗУ “Про правовий режим надзвичайного стану”);
- право проведення релігійних та інших заходів може бути обмежено в умовах надзвичайного стану, а не надзвичайної ситуації (ст. 35 Конституції, п. 4 частини першої ст. 16 ЗУ “Про правовий режим надзвичайного стану”).
Карантин - це обмеження прав людей. Саме тому, стаття 40 Закону Украъни “Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення” встановлює, що карантин може бути встановлений не інакще як у разі оголошення надзвичайного стану.
Кабінет Міністрів України не має повноважень оголошувати надзвичайний стан і запроваджувати обмеження прав громадян.
Це виключні повноваження Президента, Верховної Ради України і в деяких випадках суду.

Таким чином, першоквітневе офіційне повідомлення про те, що Кабінет Міністрів начебто планує запровадити “більш жорстки вимоги” і “заборони”, судячи з наявної інформації, свідчить про підготовку до злочину. Це дії, спрямовані на захоплення державної влади, у формі змови.
І не треба мені казати, що “уряд діяв в умовах “крайньої необхідності”, коли “не можна тягнути” і “треба діяти рішуче”.
Прем’єр-міністр за посадою входить до Ради національної безпеки і оборони України. Ніщо у світі не заважало Кабінету міністрів ініціювати введення надзвичаного стану в діяти в законний спосіб — так, як це передбачено ст. 5 Закону України “Про правовий режим надзвичайного стану”.
Але ж вони свідомо обрали інший шлях. Злочинний.
Кримінальний кодекс України:
Стаття 109. Дії, спрямовані на насильницьку зміну чи повалення конституційного ладу або на захоплення державної влади
1. Дії, вчинені з метою насильницької зміни чи повалення конституційного ладу або захоплення державної влади, а також змова про вчинення таких дій, -
караються позбавленням волі на строк від п'яти до десяти років з конфіскацією майна або без такої.

Конституція України
Стаття 60. Ніхто не зобов'язаний виконувати явно злочинні розпорядження чи накази. За віддання і виконання явно злочинного розпорядження чи наказу настає юридична відповідальність.
P.S.
Про порушення порядку встановлення карантину, встановленого чинним законодавством, я вже навіть не говорю.

Пост спочатку надрукований тут: https://don-katalan.dreamwidth.org/2327833.html.
Tags: dibrov_s.livejournal.com, анализ, беспредел, дебилы, здоров'я, зеленский, карантин, подонки, україна
Subscribe

promo don_katalan december 29, 2014 14:39 116
Buy for 50 tokens
Расшифровка секретного плана адмиистративно-территориального устройства России после ее распада От гуляющих по сети различных вариантов "государственного" устройства будущего российских территорий отличается наличием территорий в совместном управлении, возвратом исторических территорий…
  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 0 comments