Salus populi suprema lex (988) (don_katalan) wrote,
Salus populi suprema lex (988)
don_katalan

ТРАГЕДІЯ ПОДІЛЬСЬКОГО МОСТА: Ху із Герман Блінов і його вірний Сергій Кузьмін?

не знаю чи все це правда, але дуже схоже... (Д_К)
=====
Віталій Селик
ТРАГЕДІЯ ПОДІЛЬСЬКОГО МОСТА: Ху із Герман Блінов і його вірний Сергій Кузьмін?🤑 🤓
Я давно слідкую за будівництвом моста і останнім часом мене особливо хвилює його доля. Цього року на будівництві моста відбувається занадто багато дивних ситуацій. Сьогодні після спілкування з 🤠 мостобдівцем, якому можна довіряти, мені вдалося скласти багато пазлів.
На разі виходить так, що всі ниточки ведуть до двох персон Германа Блінова й його помічника Сергія Кузьміна. Хто стоїть за ними - можна уявити після перегляду нещодавнього сюжету Бігуса. Судячи з відео - там вушка Тищенка, Комарницького і Черновецького. І схоже на те, що ця група відсунула мерію від управління будівництвом і доносить на Хрещатик, 36 лише потрібну інформацію.
Але давайте по порядку розберемо останні події.
🔴 Чому позавчора вивезли нові ванти з моста?
👉 Як ми вже знаємо, 12 вант, які лежали на мосту з січня, були закуплені особистим коштом субпідрядника ТОВ «ІМК» та досі передувають на балансі цієї компанії. Раніше «ІМК» замикала арку, проводила екстримальні зимові роботи по монтажу зв’язків арки, демонтувала іржаві тимчасові опори і мала в подальшому підвішувати ванти.
👉 Проте за всі ці роботи генпідрядник ТОВ «ЕкоБудТрейд» досі з ними не розрахувався. Сума - майже 200 мільйонів гривень.
👉 Компанію «ІМК» в травні відтіснили від усіх робіт. Доступ до трьох пакунків з вантами, завезеними у січні, був вільний. Чохли періодично розкривали, щоб подивитися на їхній стан, перевірити ярлики з номерами, чи для рекламного відео, що з мостом все добре і роботи ведуться за графіком.
👉 Та цього вівторка, 4 серпня, до вант підійшли невідомі з бензоболгарками і намагалися їх пошкодити. Нагадаю, навіть невеликі порізи, чи пошкодження покриття тросів могли перетворити ці вироби на металобрухт. Тому ТОВ «ІМК» терміново ухвалило рішення - перевезти ванти у більш безпечне місце. При цьому, вивезення вант велося у штатному порядку протягом двох годин. Якби це була крадіжка - поліція б точно встигла б приїхати)
🤠 «Герман Блінов зацікавлений у тому, щоб на мосту висіли старі ванти, тому він дав вказівку пошкодити нові, які лежать тут ще з січня. Взагалі, ця компашка була дуже зла, коли у червні викрили. що вони вішають старі забраковані ванти. Вони реально підставляють мера», - пояснює моє джерело.
🔴 Стоп, а хто такий цей Герман Блінов і чому він вказує, що робити?
👉 Формально в місті за будівництво відповідає комунальна Дирекція Будівництва Шляхово-Транспортних Споруд - вони по документам Замовник. Але фактично спорудженням моста дирижує такий собі Герман Блінов. Так, саме дирижує, бо він дає усні вказівки, але сам особисто нічого не підписує.
👉 За словами мого джерела цей чоловік приїзджає дуже часто на міст, особливо на щотижневі наради з субпідрядниками, аби давати їм усні вказівки по об’ємам робіт.
🤠 «Далі вже щодня від його імені всіма процесами на мосту керує Сергій Вікторович Кузьмін. Він роздає всім обіцянки, що невдовзі з усіма розрахуються. Але компанії сидять без проплат. А мужики мостобудівці по 2-4 місяці без зарплат. Всіх обманули!», - скаржиться моє джерело.
👉 За словами джерела, історію з крадіжками вант компанією «ІМК» скоріше за все вигадала ця "парочка" і передала в мерію.
🤠 «Це вже не перший випадок. Раніше вони намагалися переконати мера, що «ІМК» завищила ціни на ванти у звітах. Мовляв 40 вант, які закупило ЕкоБудТрейд дешевше ніж 28 вант, які купувало «ІМК». При цьому вони свідомо робили таку маніпуляцію бо вартість вант вираховується від довжини тросів. А у «ІМК» комплект найдовших центральних вант», - пояснює моє джерело.
👉 Взагалі, за словами знайомого мостобудівця, Блінов і Кузьмін діють, як справжні шкідники - і ось кілька історій.
❌ Не той асфальт на з’їзді на Набережно-Рибальську
У п’ятницю, 12 червня, на з’їзді з моста на Набережно-Рибальську поклали перший шар звичайного асфальту(навіть не ЩМА).
👉 По проекту на всьому мосту має бути покладений наливний гус-асфальт. Його, до речі, вже 9 років тому поклали на довжині 950 метрів моста, що над Трухановим островом. Під цей тип асфальту була розрахована вже змонтована система водовідведення. Тепер, її потрібно переробляти під звичайний асфальт.
👉 Якщо коротко, гусасфальт сам є гідроізолятором і тому воронка водовідведення робиться на рівні з поверхнею. А для звичайного асфальту потрібно робити воронку на рівні гідрозіляції - нижче шару асфальту.
Крім того, новий звичайний асфальт кладеться при температурі порядка 90-120 градусів. І в спеку під тиском вантажівок може утворюватися колійність. В додаток до невідповідного водовідведення - отримаємо швидке руйнування за рік-два. В той же час проектний гус-асфальт кладеться за температури 190 градусів і може прослужити 25 років.
👉 Це та інформація, яку знав я раніше. Але моє джерело сьогодні доповнило, що мало того, що поклали не той асфальт, так і зробили це товщим шаром.
🤠 «Поклали шість сантиметрів асфальту. Хоча за оновленим проєктом мало бути 2 шари по 4 сантиметри. Загальний шар не може бути більше 8 сантиметрів, бо саме така висота вже встановлених деформаціних швів. Самі розумієте, що 2 сантиметри не можна докладати, асфальт не буде триматися - полізе. На цьому роботи зупинилися. І знову ж таки за роботи ще ніхто не оплатив»
❌ Зрізали гусасфальт на гарантії
👉 Мій знайомий мостобудівець розповідає, що на початку липня на мосту над Трухновим островом за усної вказівки Блінова-Кузьміна зрізали верхню частину гусасфальта, який поклали 9 років тому. У нього залишалося ще півтора роки гарантії. Роботи виконувала та ж компанія, яка клала асфальт на з’зді на Набережно-Рибальську.
🤠 «Цимес цього випадку у тому, що ці роботи велися без експертизи і жодних документів - просто за усної вказівки Блінова-Кузьміна», - підкреслює моє джерело.
👉 Коли знімали гусасфальт - пошкодили рожеве покриття гідроізоляції, яке лежало поряд. Воно правда і до того було в тріщинах від 9-річного неприкритого лежання під сонцем, снігом і дощем. А тут іще додали. Це погано, але не критично. Можна було б просто зробити латковий ремонт. Власне так було зроблено на з’їзді на Набережно-Рибальську перед укладкою вже згаданого асфальту.
🤠 «За вказівкою Блінова-Кузьміна вони почали здирати всю гідроізоляцію над Трухановим. Це було важко, бо вона, як і належало, в’їлася у бетон. Тоді ця парочка наказала зривати з бетоном. А це, самі розумієте, однозначно вплине на цілісність верхової плити і скоротить срок служби моста», - підреслює моє джерело.
❌ Неоплачене світло
Весь липень на мосту встановлювали мачти освітлення на довжині у півтора кілометри.
🤠 "Субпідряднику традиційно заплатили тільки аванс"
❌ Дірява охорона
Мостобудівці жаліються, що постійно доводиться ганяти дівчат з селфі-палками і велосипедистів. А нещодавно бачили молодих хлопців років 18-ти, які заїхали на міст своєю машиною, щоб познімати себе з дрона. Такий прохідний двір спокійно дасть змогу потрапити на міст диверсантам чи мисливцям за металом і нанести мосту шкоду. А платити потім будуть Кияни.
Мені б дуже зотілося, щоб наведені мною судження від знайомого мостобудівця були лише його уявою. Але безліч фактів говорять, що це скоріше за все правда. Я готовий спростувати будь яку інформацію, якщо будуть опубліковані документи.
Мені дуже б хотілося, щоб мер міста Віталій Кличко нарешті взяв управління будівництва мостом у свої руки і щоб Національна поліція України та НАБУ теж відреагували на ці кричущі факти.
🏹 Для розуміння, про проблеми з підвішенням іржавих вант і про неправильний асфальт на з’їзді на Набережно-Рибальську мерія чомусь дізнавалася з моїх постів, а не від підлеглих, відповідальних за будівництво моста.
Бо це максимально дивно, що таке масштабне шахрайство відбувається у всіх на виду, а реагують на це тільки кілька блогерів і депутатів.
Пост спочатку надрукований тут: https://don-katalan.dreamwidth.org/2507881.html.
Tags: київ, кличко, прдоны, рейдеры
Subscribe

promo don_katalan december 29, 2014 14:39 115
Buy for 50 tokens
Расшифровка секретного плана адмиистративно-территориального устройства России после ее распада От гуляющих по сети различных вариантов "государственного" устройства будущего российских территорий отличается наличием территорий в совместном управлении, возвратом исторических территорий…
  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 0 comments