Salus populi suprema lex (988) (don_katalan) wrote,
Salus populi suprema lex (988)
don_katalan

На що перетвориться наш кінематограф у разі запуску україно-китайського виробництва

Артур Харитонов ·
🎬 На що перетвориться наш кінематограф у разі запуску україно-китайського виробництва: аналіз нових правил з КНР
Нещодавно міністр культури України, Олександр Ткаченко, заявив про плани запустити сумісне кіновиробництво з китайськими комуністами, а також про плани укласти меморандум про «спільний культурний простір» з КНР. Певно, йдеться про ті проєкти, з якими буде працювати Держкіно.
Навіть на стадії драфту така ідея є токсичною в усіх сенсах.
Починаючи від загальної слабкості китайського кінематографу та закінчуючи тотальною комуністичністю останнього. І це – в державі, що кров’ю виборола право на декомунізацію.
Для кращого розуміння проблеми наведу тези з останньої методички, яку КПК видала для виробників фантастичних фільмів. Так-так, методички. Ви ж не думали, що дозволяється хоча б мінімальна свобода творчості?
Документ «Роздуми про сприяння розвиткові науково-фантастичного кіно» був виданий напочатку серпня Китайською національною адміністрацією з питань кіно та Професійною організацією китайської асоціації науки та технологій (https://bit.ly/3iWTJ51).
1. Кіновиробники зобов’язані ретельно дослідити думки Сі Цзіньпіна стосовно наукової фантастики та вивчити шляхи втілення ідей вождя.
2. Кіновиробники зобов’язані слідувати «правильному китайському напрямку»: висвітлювати комуністичні цінності, культуру, естетку, інновації; пропагувати «науковість» та «підіймати дух вчених».
3. Кіновиробники зобов’язані зображувати КНР у позитивному світлі як технічно-розвинуту націю.
4. Кіновиробники мають залучити молодих пропагандистів для створення «нових сюжетів», де Компартія перемагає: у космосі, у майбутньому, у часі тощо.
Це з основного.
При цьому, необхідно зауважити, що китайські фільми працюють, в першу чергу, задля внутрішньої пропаганди, - зокрема задля виправдання зовнішньої міжнародної агресії, геноцидів та махінацій.
Одним з найбільш яскравих прикладів є дилогія «Воїнів-вовків» - агресивних бойовиків про домінант китайської комуністичної сили над зовнішнім світом, де основними союзником йде, звісно, Кремль. Ці фільми дали назву «дипломатії вовків» - нової антидемократичної офіційної політики КНР щодо встановлення комуністичного світопорядку.
І, звісно, не треба забувати, що російсько-китайська дружба вже призвела до їхнього шлюбу й на рівні кіно (https://bit.ly/31eJYJG).
Все частіше виходять фільми китайсько-російського виробництва (та жахливої якості), як «Затерянные в России» (там і «Катюша», і «Любе», і все, що можна з «русского мира»), «Как я стал русским», «Балет в пламени войны» (там Міхалков + якийсь китаєць знімали: про дідів, що воювали проти японців разом), і все таке інше.
Я дуже сподіваюся, що Україна ніколи не потрапить у пастку китайського кіно-виробництва.
Якщо хочете працювати з Азією, є містичний кінематограф Японії, якісний – Тайваню та Тайланду, і, звісно, лідер азійського кіно – Південна Корея.
Нащо вам комунізувати Україну, Олександр Ткаченко? Це, якщо що, заборонено законом.


- Пост спочатку надрукований тут: https://don-katalan.dreamwidth.org/2533072.html.
Tags: зеленский, китай, левые, україна
Subscribe

promo don_katalan december 29, 2014 14:39 115
Buy for 50 tokens
Расшифровка секретного плана адмиистративно-территориального устройства России после ее распада От гуляющих по сети различных вариантов "государственного" устройства будущего российских территорий отличается наличием территорий в совместном управлении, возвратом исторических территорий…
  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 4 comments