Salus populi suprema lex (988) (don_katalan) wrote,
Salus populi suprema lex (988)
don_katalan

ТЕЗИ прямого ефіру Олександри Кужіль на каналі 112, який без перебільшення був бомбовий

Вячеслав Ільченко
* * *
- Справа Юрченко — це просто кінець мотузки, яка сама по собі дуже довга. Сам він — це просто Фунт, якого не шкода;
- законопроект №2207-1, правки до якого просував Юрченко, вводив повну монополізацію ринку переробки сміття на користь Київспецтранса, а це величезні гроші;
- про ризики цього законопроекта повідомляла ще Юлія Тимошенко перед першим читанням, і в НАБУ направлялись листи — але ніхто нічого не помічав. Хоча в ньому, попри “казки” про “зелений тариф” зберігалась та сама система, яка призвела б тільки до збільшення звалищ;
- насправді реагувати треба не на Юрченка, а й на Юлію Ковалів. До неї самої є купа питань, зокрема, закон про концесію — в якому в рамках концесійного договору право власності переходить до концесіонера. Тоді як в законі від про державно-приватне партнерство власність залишалась за державою;
- реагувати також треба на міністра фінансів Марченка, який викупив цінні папери (варранти), які Україна видала в рамках “реструктуризації боргу” Наталією Яресько, по яким ми мали виплатити 52 мільйони наступного року, а завдяки Марченко їх викупили за ціну, в 58 разів більше за їх реальну вартість (3,2 млрд. дол.);
- корупційні ризики закладено практично в кожен проект, який подається в парламент;
- законопроект №1182 про внутрішній водний транспорт містить пункт про дноуглублення без дозволу міністерства екології, причому грунт та пісок не вважається копалиною і може бути вільно реалізований;
- закон про донорство виписаний так, що реаніматологи в Україні залишаться без плазми крові, а при цьому приватній компанії дали право її експорта — написаний навіть відкритий лист реаніматологів про це;
- говориться про закупівлі вакцин, а між тим у нас “зависло” 28 млн. дол. на закупку вакцин з інших хвороб;
- більше того, у нас за минулі роки на 5 млрд. грн. закуплені ліки, а насправді не поставлені — ці питання треба задавати Супрун;
- приймаються законопроекти по “вбивству ФОП”. Начебто просто вводять касові апарати, але насправді це фіскалізація, яка призведе до закриття малих підприємств через непомірні додаткові витрати;
- точно так само було із “євробляхерами”, а до того із людьми, які взяли кредити, а тепер потерпають від колекторів — всі ці люди хочуть спокійно працювати, а їх додатково придушують;
- війна із малим та середнім бізнесом є війна проти основ демократії, бо саме цей прошарок є базою для демократії;
- бюджет є фінансова Конституція країни, ще два-три роки тому її готували більш-менш професійні кадри, а тепер ці кадри вимили із апарату і його готують агресивні непрофесіонали, підбрані явно по принципу “хто завгодно, головне щоб ідіот”;
- наприклад, міністр юстиції повідомляє про “кінець епохи рейдерства” — а одночасно відкриває спеціальний сайт, на якому будуть повідомляти про спроби рейдерства. Тобто, ніякого кінця немає;
- взагалі, рівень депутатів монобільшості дуже низенький, вони часто не знають Конституцію. Однак саме вони одноосібно формують Кабмін і несуть повну відповідальність за нього і за бюджет;
- наприклад, підняття мінімальної заробітної плати до 6 — 6,5 тисячі є насправді гадостью. Постановою Кабміна при розрахунку субсидії кожній людині, якщо вона не працює, автоматично нараховується дохід в 50% мінімальної платні, а отже, завдяки цьому підвищенню різко зменшаться субсидії. До того ж від мінімальної заробітної плати рахуються всі штрафи — вони також виростуть, а це додатковий тиск. А ось платня бюджетникам рахуються не від мінімалки, а як оклад плюс доплати — так що тим же медсестрам, яким нині платять не більше 3-4 тис. грн. (середня 4573 грн. із доплатами - прим.), це підняття нічим не допоможе;
- “Батьківщина” подала ряд законопроектів, які буквально говорять Кабміну, як треба правильно діяти, але нас просто не слухають;
- взагалі, функцію соціального захисту держава у нас не виконує начисто. Тому головною проблемою у нас ж повна відсутність довіри до держави, в тому числі й тому, що наші можновладці діють так, ніби стоять над законом;
- зміни до виборчого кодексу почали руйнувати саму основу самоврядування, бо насправді люди не знають, за кого і куди саме голосують;
- були запроваджені неадекватні норми, які ставили за мету виключно заробіток — наприклад, як було із довідками про несудимість. Безкоштовна видача не працювала, а тут же виросло повно фірм, які це роблять за гроші;
- найбільшим джерелом маніпуляцій буде підрахунок, адже за новими нормами протоколи треба буде сканувати, а далеко не всюди є сканери, і навіть нормальний зв?язок. Так можна легко маніпулювати підрахунком, а наслідки цього будуть непередбачувані — можна підірвати країну
Пост спочатку надрукований тут: https://don-katalan.dreamwidth.org/2581059.html.
Tags: дебилы, зеленский, піар, тимошенко, україна
Subscribe

promo don_katalan december 29, 2014 14:39 115
Buy for 50 tokens
Расшифровка секретного плана адмиистративно-территориального устройства России после ее распада От гуляющих по сети различных вариантов "государственного" устройства будущего российских территорий отличается наличием территорий в совместном управлении, возвратом исторических территорий…
  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 0 comments