Salus populi suprema lex (988) (don_katalan) wrote,
Salus populi suprema lex (988)
don_katalan

Victor Petruk · ГОДІ ГРАТИСЬ З ВОГНЕМ

Сьогоднішнє падіння опор освітлення та контактної мережі на Шулявському шляхопроводі:

- не перший, але найтривожніший дзвіночок, щодо потенційної техногенної небезпеки новобудови.
Поки що впали лише опори. Але я нагадаю, що випробування Шулявського шляхопроводу на максимальне розрахункове навантаження, у грудні 2019 року, так і НЕ БУЛО ВИКОНАНЕ оскільки на момент проведення "випробуваннь" шляхопровід стояв на тимчасових опорах (його підферменники не набрали проектної міцності), через що, в принципі, не міг бути навантажений до розрахункового навантаження без ризику пошкодження конструкцій: https://www.facebook.com/groups/226693867830236/permalink/765236573975960

У грудні 2019 року нам запропонували повірити, що деформації шляхопроводу від ЧАСТКОВОГО навантаження, виміряні під час "випробувань" - ВІДПОВІДАЮТЬ РОЗРАХУНКОВІЙ МОДЕЛІ, що начеб-то підтверджує його міцність та стійкість. Але самої розрахункової моделі шляхопроводу ніхто не бачив.

Якщо така модель справді існує - компетентно розібратися в ній може півтора фахівця, що відкриває широке поле для маніпуляцій результатами псевдовипробувань.

В принципі означає, що Шулявський шляхопровід може впасти будь-коли, без попередження.

До сьогоднішнього дня ніхто не вірив у можливість такого катастрофічного сценарію, бо наче не було підстав сумніватись у кваліфікації Генерального проектувальника. Втім, були певні сумніви щодо кваліфікації Генерального підрядника: https://www.facebook.com/groups/226693867830236/permalink/771143590051925

Кличко - мер: сьогоднішня подія просто ВИМАГАЄ проведення, нарешті, повноцінного статичного та динамічного випробовування Шулявського шляхопроводу. Нагадаю вам, що це об'єкт класу наслідків СС-3. Щоденно через Шулявську розв'язку проходить понад 100 000 автомобілів. В тому числі - громадський транспорт великої місткості.

Також нагадаю, що Шулявська розв'язка досі не прийнята в експлуатацію, а згідно п. 12 загальних положень Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 р. № 461 - експлуатація об’єктів, не прийнятих в експлуатацію, забороняється.
— разом з Дмитром Білоцерковцем та 3 іншими особами

. Пост спочатку надрукований тут: https://don-katalan.dreamwidth.org/2707900.html.
Tags: дебіли, київ, кличко, подонки, прдоны, рейдеры, україна
Subscribe

promo don_katalan december 29, 2014 14:39 116
Buy for 50 tokens
Расшифровка секретного плана адмиистративно-территориального устройства России после ее распада От гуляющих по сети различных вариантов "государственного" устройства будущего российских территорий отличается наличием территорий в совместном управлении, возвратом исторических территорий…
  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 0 comments