Salus populi suprema lex (988) (don_katalan) wrote,
Salus populi suprema lex (988)
don_katalan

Четверта частина "плівок Медведчука" від Бігуса стосується головного питання - полонених

Ярослав Вішталюк
Четверта частина "плівок Медведчука" від Бігуса стосується головного питання - полонених, заради яких, якщо вірити Порошенку і його "інфоармії", виростили і розгодували Медведчука.
Лише розмови. Хронологічний порядок. Зауважу, що цю частину варто було б таки переглянути - бо там багато вставлено виступів Порошенка, спілкування з "Рахманом", Мочанова та інше, що не є титрованим.
Попередня частина - https://www.facebook.com/VJaroslaw/posts/5553822978021486
Перша частина четвертої серії стосується електроенергії в Крим - того самого контракту з "Кримським федеральним округом", про який стільки сказано і написано.
===================================
В подальших діалогах розмова йде про те, що українська делегація на переговорах щодо газу наполягала на внесенні ціни газу в контракт, тоді як сторона окупанта хотіла просту міджержавну угоду, яка нікого ні до чого не зобов'язувала. Причина - на той момент Україна вже оскаржувала в арбітражі ціну, як завищену.
Результат переговорів "другого каналу" Міллєр/Новак-Медведчук-Порошенко-українська делегація, як відомо, призвів до відступу від нашої позиції і перехід на умови окупанта.
Наївні журналісти Forbes тоді думали, що в цьому винен ЄС: "ЄС штовхнув Україну до невигідної газової угоди"
©https://ukrainian.voanews.com/a/2506314.html
----------------------------------------------
25.10.2014
Алєксєй Міллєр (очільник "Газпрому"):
- Давай... у Москву зможеш прилетіти у вівторок?
Віктор Медведчук:
- Та звісно, давай у вівторок у Москву. О котрій?
Алєксєй Міллєр:
- Ну давай о першій
Віктор Медведчук:
- Все, у вівторок о першій тоді я у тебе.
----------------------------------------------
29.10.2014
Віктор Медведчук:
- А ось що мені сказав президент. Дослівно. Перше - він каже, я відмовився від внесення змін до контракту. Я погодився на міжурядову угоду між Україною і Росією. Раз. Але я при цьому, ми ж домовлялися, і мені дали...Коротше, він каже - я довіряю уряду Росії, з врахуванням того, що я отримав запевнення ще раніше, там, в суботу, ну і в Мілані від президента Російської Федерації. Ну і те, що він мені передав в Сочі і те, що я передав у понеділок від імені Владіміра Владіміровіча.
Алєксандр Новак (міністр енергетики РФ):
- Ну цього я не знаю, не володію, це мені треба зараз з Міллером поговорити, він якраз з Коболєвим там...
Віктор Медведчук:
- То може переговоріть, бо Петро Олексійович... І наберіть одразу, щоб я передзвонив Петру Олексійовичу. Давайте.
..
Алєксандр Новак:
- Вікторе Володимировичу, вчора ввечері ми з Вами розмовляли... Хотів уточнити - чи була у Вас розмова з нашим колегою?
Віктор Медведчук:
- Так. Я був... Я розмовляв сьогодні вранці з керівником. Ну він сказав там, що все нормально, по плану. А що там? Якісь нові віяння?
Алєксандр Новак:
- Ми зараз спілкувалися з нашим колегою, ми зараз в Брюсселі знаходимося. Але в них стара пісня. Навіть ще гірше. Конструкція, яку ми з Вами вчора обговорювали - вона повністю не приймається.!
Віктор Медведчук:
- Ну цирк. Більше того, я сьогодні з ним зустрічався о дванадцятій чи о першій, каже - так-так, вони ж там отримали цінні вказівки. Ну я зараз передзвоню тоді керівнику нашому.
Алєксандр Новак:
- Зараз я Олексію Борисовичу слухавку...
Віктор Медведчук:
- А, ну давайте, так-так-так. Добро, давай.
...
Алєксєй Міллєр:
- Алло?
Віктор Медведчук:
- Алло, привіт Олексію, привіт, так, привіт.
Алєксєй Міллєр:
- Привіт. Ти знаєш, я з Коболєвим зараз поспілкувався, стало гірше, ніж було. Взагалі, повністю безпросвітна якась ситуація стосується вартості, знову стара пісня, що вносьте зміни в контракт, для нас гарантія тільки не постанова уряду, а зміна в контракті.
Віктор Медведчук:
- Переговорити мені з головним зараз?
Алєксєй Міллєр:
- Звісно переговори!
Віктор Медведчук:
- Все, переговорю зараз, давай.
Алєксєй Міллєр:
- Скажи, що ми дзвонили і скажи, що...гірше, ніж було
...
Віктор Медведчук -> Алєксандр Новак:
- Значить, я переговорив з президентом. Так? Я йому все сказав, буквально було 25 хвилин тому. Він сказав - я зараз розберуся, але для нього дивним є те, що з приводу того,
що знову виникає питання зміни до контракту. Він каже - ми ж домовилися, і я ж тобі сказав, і були з цього приводу домовленості. І це дивно.
...
Віктор Медведчук -> Алєксандр Новак:
- Я йому все сказав. Я, по-перше, сказав - знову за рибу гроші -вимагають внесення змін до контракту, це вже на останніх раундах. І ти ж погодив цю позицію і з ВВ, і більше того - ти мені це сказав, я від ВВ тобі привіз, я говорив вчора з Олексієм і ти все підтвердив, що ми не будемо. Ну він з приводу внесення змін до контракту здивувався, каже - не було такої установки. Він сказав, що він зараз розбереться...Я кажу - послухай, Петре Олексійовичу, то не треба, вони сьогодні не підписують, не підписуйте - і на цьому все закінчиться.
...
Алєксєй Міллєр:
- А його позиція яка?
Віктор Медведчук
- Так він з приводу змін у договорі - він ніяких команд не давав.
Алєксєй Міллєр:
- Так, так. Я зрозумів, добре. Він готовий на двосторонню міжурядову угоду?
Віктор Медведчук:
- Він сказав, якщо не буде Євросоюз, то тоді ми домовилися, що міжурядова угода буде між двома - між Росією і Україною.
Алєксєй Міллєр:
- Тоді ми з тобою зв'яжемося
...
Алєксєй Міллєр:
- Тільки зміни до контракту, двостороння зміна у контракті між "Газпромом" і НАК “Нафтогаз Україна", і ніяких там взагалі ні протоколів трьосторонніх з Єврокомісією, що не зобов'язують. І ніякої міжурядової угоди з Росією. Питання тільки одне - зміни до контракту.
Віктор Медведчук:
- Так, змінили контракт і потім пішли у Стокгольмський арбітраж і виграли справу. Правильно?
Алєксєй Міллєр:
- Так, уряду Російської Федерації ми не віримо, підпису Новака ми не віримо, постанові уряду ми не віримо, міжурядовій угоді з Російською Федерацією ми не віримо...
Віктор Медведчук:
- Ну, це позиція сьогоднішнього уряду. Я так бачу.
Алєксєй Міллєр:
- Віть, добре, а що тоді робимо?
Віктор Медведчук:
- Нічого. Дивися, давай я зараз подзвоню. А ви продовжуєте чи вже все?
Алєксєй Міллєр:
- Ні, ми продовжуємо. Ти дзвони. Дзвони-дзвони. Ти подзвони і зворотній дай якийсь зв’язочок.
...
Віктор Медведчук:
- Я сказав, що є прохання з боку Олександра Валентиновича (Новак - ред.) зробити так, щоб Продан отримав роз’яснення і відповідні вказівки від Президента України. Я попросив його.
Алєксандр Новак:
- Ну так.
Віктор Медведчук:
- Зараз він буде дзвонити... [...]
Алєксандр Новак:
- Краще, щоб він сам подзвонив
Віктор Медведчук:
- А я попросив! А я попросив, щоб він сам Продану подзвонив.
----------------------------------------------
30.10.2014
Алєксандр Новак:
- В кінці уже домовились, що там ціну не прописуємо. Але за умови, що Єврокомісія підпише з ними протокол двосторонній, в якому вони самі гарантують збереження ціни, Єврокомісія. Ну, тобто, грубо кажучи...
Віктор Медведчук:
- Гаранти, гаранти
Алєксандр Новак:
- ...вони виступають гарантами. Ось це їх типу влаштувало (сміх) Хоча юридично, звісно.
Віктор Медведчук:
- Це взагалі - для вас це ліхтарний стовп. Причому в Брюселі, а не в Москві.
...
Віктор Медведчук:
- Ну, я думаю, що ми вчора корисно так по цьому самому, тому що там вводили в оману, 100%, там Арсеній Петрович (Яценюк - ред.)
Алєксєй Міллєр:
- Розводили просто...
Віктор Медведчук:
- Там розводили 100%, тобто якби не було каналу другого, то ми б усі як би попали...
----------------------------------------------
06.11.2014
Дмітрій Козак (заступник голови уряду РФ):
- Просто ось давайте тоді. На Енергоринку України по 2500? Гаразд, по 2500 купуєте, ми будемо продавати. Чи там - по 2800? По 2800. Яка ціна в Україні на оптовому ринку - по такій і будемо продавати. А в Крим будемо купувати по 3,42, як купуємо зараз, і більше нічого не чіпаємо.
Віктор Медведчук:
- Ага. Так а яка вигода вам тоді, що навіть не зменшуєте?
Дмітрій Козак
- А нам вигода ну яка, ви просите - ми продаємо, будь ласка, тоді там по закону і без усіляких проблем. Вам же потрібна ця електроенергія. Це ось політичне рішення - ми продаємо (...)
----------------------------------------------
07.11.2014
Віктор Медведчук:
- А ви можете тоді сказати дати команду Кравченко, так, а він тоді якби Каріні, тоді може давайте я пришлю, ви скажіть на котру, щоб вони до Кравченко приїхали ці хлопці там, ну мій, Григоришин і цей самий Тарас, і щоб вони поспілкувалися.
Алєксандр Новак:
- Нехай завтра, якщо їм зручно. Завтра зручно?
Віктор Медведчук:
- Завтра, саме завтра. Скажіть мені, о котрій Кравченко на них чекає, а я їх організую сам.
----------------------------------------------
13.11.2014
Віктор Медведчук - приймальня Козака:
- Завтра ж в 17 годині я там у вас буду. І там запишіть. Там 17:30 або 18 мають бути ось ці два товариша, які зі мною: Григоришин і Козак. Ми домовились з Дмитром Миколайовичем там по електроенергії, з питання електроенергії. (...) Григоришин Костянтин Іванович, це громадянин Росії, і Козак Тарас Романович, це громадянин України.
----------------------------------------------
01.12.2014
Алєксандр Новак:
- Я переговорив з Кравченком, він там зв'язався з Кариною, вони кажуть, що там в Москві лише Тарас, він... що готовий там?..
Віктор Медведчук:
- Ні-ні-ні. Компанія, яка... там поруч з Тарасом є людина, яка підписує від імені тієї компанії. Там все уповноважено. Це та компанія, яку дав президент. Ну, та, про яку ми весь час вели. Це компанія цього Григоришина. Але Григоришин у Києві, а там той, хто підписує. Там все на місці.
----------------------------------------------
08.12.2014
Дмітрій Козак:
- Послухай мене, тільки ще одне. Я там так сказати вчора читаю ' заяви Кабінету міністрів. З приводу поставки електроенергії з Росії.
Віктор Медведчук:
- Так
Дмітрій Козак:
- "Укрінтеренерго" доручено укласти контракт на поставку електроенергії з Росії.
Віктор Медведчук:
- Угу, угу. Ну, слухай...
Дмітрій Козак:
- Це правда чи неправда?
Віктор Медведчук:
- Ні.
Дмітрій Козак:
- Це в ЗМІ, офіційне повідомлення, ваших ЗМІ.
Віктор Медведчук:
- Так. Дивись, це було у цій постанові з приводу того, що "Укрінтеренерго" повинно знайти можливість забезпечення імпорту. Це зовсім... Тобто вони повідомили, що "Укрінтеренерго” '
повинно шукати компанію, яка поставить електроенергію з Росії. [...] "Укрінтеренерго" підпише контракт з тією структурою, яка прийде для підписання контракту з “Інтер РАО”.
----------------------------------------------
09.12.2014
Дмітрій Козак:
- ...Мені дзвонив цей Зубко (Геннадій Зубко, віце-премєр-міністр України - ред.).
Віктор Медведчук:
- Ага, віце-прем'єр, так...
Дмітрій Козак:
- Так-так-так. Ну, я кажу: слухайте, ви давайте швидше визначтесь. Буде контракт - того ж дня забирайте.
Віктор Медведчук:
- Правильно
Дмітрій Козак:
- Визначтесь, хто буде покупцем. Тому що я ось там чую від президента одні пропозиції, від уряду - інші, в ЗМІ пишуть третє і так далі.
Віктор Медведчук:
- Угу.
Дмітрій Козак:
- Він каже: однозначно, значить, покупцем у Росії і продавцем на Крим буде “Укрінтеренерго".
Віктор Медведчук:
- Угу
Дмітрій Козак:
- Я кажу: слухайте, тоді от сходіть до президента от, отримайте вказівки.
Віктор Медведчук:
- Ну, напряму “Укрінтеренерго” не буде укладати ж.
Дмітрій Козак:
- Я знаю: у президента інша позиція.
Віктор Медведчук:
- Абсолютно вірно. Звісно, інша. Принаймні, на вчорашній день вона була іншою. Я не думаю, що він змінив.
----------------------------------------------
12.12.2014
Віктор Медведчук -> Дмітрій Козак:
- Я вчора розмовляв з президентом. З Австралії, так. Значить, він що попросив? Що нам потрібно для подальшого руху... Там справа в тому, що за цією постановою там оголошується у нас тендер з поставки в Крим. Ну, тендер, зрозуміло, тобто він передбачений як процедура. Там він буде з одним учасником. Він попросив, щоб ми все ж таки підписали контракт з “Інтер РАО", і наша структура, яка підпише з "Інтер РАО”, підпише контракт зі структурою "Інтер РАО" в Криму, цей “ЦОР” або як, з поставки їм туди. [...] Та ні, дивись, Дім, я сто відсотків з тобою згоден. Ну, по-перше, як би структура це не моя - а та, яку дав президент. Це перше. Друге. Президент вчора пізно ввечері, це вже вночі, мені передзвонив і сказав, що передзвони там і організуй ось те-то і те-то.
----------------------------------------------
12.12.2014
Віктор Медведчук:
- Слухай, у ще одну авантюру мене хочуть втягнути. Дивися. Запропонував наш шановний Петро Олексійович і це було підтримано Володимиром Володимировичем - взяти участь у звільненні полонених. Мені.
Владіслав Сурков:
- Ну? Я знаю...
Віктор Медведчук:
- А, ти знаєш...
Владіслав Сурков:
- що ти можеш грати. Так, і що в результаті...
Віктор Медведчук:
- Ну нічого, чекаю на мандат (сміється)
Владіслав Сурков:
- Давай-давай, ну забирай-забирай
Віктор Медведчук:
- Ти згоден?
Владіслав Сурков:
- Я думаю тобі буде в плюс.
Віктор Медведчук:
- Знаєш, я ж людина, що вже прожила життя, уже в літах. Пробач, Славо, І коли мені Порошенко вже двічі сказав -треба тобі позайматися, то я кажу - дякую, Петре Олексійовичу, якщо треба - я готовий. Я такий, знаєш, не вірю в це... у світле майбутнє.
----------------------------------------------
24.12.2014
Дмітрій Козак:
- Ось той договір, яким кіпрська компанія уповноважена на імпорт електроенергії. У вашому договорі, не у нашому.
Віктор Медведчук:
- А, в нашому, так...
Дмітрій Козак:
- Написано, що він дійсний за умови погодження з НЕК України. Ну, с не..не...
Віктор Медведчук:
- НКРЕ
Дмітрій Козак:
- НКРЕ, так.
Віктор Медведчук:
- Так, з НКРЕ України, так. Я зрозумів, так. Так що вам треба цей самий?..
Дмітрій Козак:
- Нехай скинуть нам листа про те, що НКРЕ України погоджує контракт, укладений між "Укренерго” і цією Лімітед - компанією з Кіпру.
...
Віктор Медведчук:
- Просто там розумієш, там є ще одна особливість, що може бути, ми коли укладемо з вами контракт, то кіпрська компанія буде продавати не “Укрінтеренерго”,
а в "Енергоринок" одразу, розумієш чи ні? Тут ось це не вирішили ще тут. Але для вас це все одно, а в нас тут президент думає, як це зробити вигідніше.
----------------------------------------------
Історія про участь Медведчука в обміні полонених
----------------------------------------------
11.06.2015
Віктор Медведчук:
- Готово 5 чоловік
Ольга Кобцева (відповідальна за обміни у т.зв. "ЛНР")
- Так ось, а 5 людей я вам віддаю Семенюка і ще 2
Віктор Медведчук:
- За 5 людей наші вимагають, щоб віддали 5. Моє керівництво. Я з вами згоден, я б вже давно провів цей обмін. Я ставлю це питання через день, про те, що давайте зробимо - нам пішли назустріч. Давайте віддамо 5 і заберемо 3. Але мені на це добро СБУ не дає.
----------------------------------------------
28.07.2015
Ольга Кобцева:
- А що це у вас за хлопці, які з нашими вояками, в обхід Вас, мене і Дашки і всіх інших, приймають якесь політичне рішення і хочуть провести обмін - один на сім?
Віктор Медведчук:
- Один на сім, один з якого боку?
Ольга Кобцева:
- З вашого!
Віктор Медведчук:
- Тобто ми даємо одного, а отримуємо сім? Чи навпаки?
Ольга Кобцева:
- Так. А мені це не подобається, я не дав. Я все зроблю, щоб не дати.
Віктор Медведчук:
- Не давай, Олю!
Ольга Кобцева:
- Не даю.(сміється)
----------------------------------------------
28.07.2015
Ольга Кобцева:
- Сорока на хвості принесла, що все таки спроба цього обміну була.
Віктор Медведчук:
- Ну ви зірвали її? Ти зірвала її?
Ольга Кобцева:
- Ну я не знаю, я поговорила з колегами.
Віктор Медведчук:
- Ну молодець!
----------------------------------------------
01.09.2015
Віктор Медведчук:
- Алло?
Володимир Кононов ("міністр оборони" т.зв. "ДНР")
- Алло, Володимире Володимировичу?
Віктор Медведчук:
- Петровичу, привіт.
Володимир Кононов:
- Ой, Вікторе, вибач
Віктор Медведчук:
- Я зрозумів, зрозумів.
Володимир Кононов:
- З Рубаном розмовляв, і вас перехрестив.
Віктор Медведчук:
- А я думав ти мене з іншим плутаєш, ну нехай.
----------------------------------------------
Ганебна історія обміну кіборга Андрія "Рахмана" Гречанова, про яку писали ще в 2016, але тепер маємо підтвердження ще й з боку "плівок Медведчука".
----------------------------------------------
12.09.2015
Віктор Медведчук:
- Привіт, Ольго Анатоліївно
Ольга Кобцева:
- Доброго дня. А у мене така для вас пропозиція є.
Віктор Медведчук:
- Ну?
Ольга Кобцева:
- Старков на Гречанова.
Віктор Медведчук:
- Та нє, ну.
Ольга Кобцева:
- Так
Віктор Медведчук:
- Старкова тримають.... Сказали, тільки після суду.
----------------------------------------------
10.10.2015
Ольга Кобцева
- Алло?
Віктор Медведчук:
- Ольго, привіт. Що новенького?
Ольга Кобцева:
- Ні, це ти мені розкажи, що новенького, Вікторе Володимировичу.
Віктор Медведчук:
- Ні, ну як це? Ти ж ведеш перемовини там. Так я думав, що в тебе новини.
Ольга Кобцева:
- Вікторе Володимировичу, ти розумієш, що в мене окрім тебе нікого немає?
----------------------------------------------
02.11.2015
Віктор Медведчук:
- Алло, привіт
Дар'я Морозова (відповідальна за обміни у т.зв. "ДНР")
- Вітання, Вікторе Володимировичу.
Віктор Медведчук:
- Як справи, дорогенька?
Дар'я Морозова:
- Потихеньку, як у вас?
----------------------------------------------
27.11.2015
Віктор Медведчук:
- Привіт, Петровичу. Петровичу?
Володимир Кононов:
- Так, вітаю.
Віктор Медведчук:
- Ну от дзвонить мені один з керівників. Ну, людина, яку ти... З якою я тебе знайомив. Він зараз начальником у вас. Так? Алло?
Володимир Кононов:
- Так
Віктор Медведчук:
- Мені таку інформацію дає, що подзвонив такий собі Мочанов. Є такий, так? Гонщик, там.
Володимир Кононов:
- Так-так-так-так.
Віктор Медведчук:
- Який у вас буває, в тому числі і у Захарченка, так? І йому Захарченко сказав, що мовляв приїзди завтра о третій і забирай цього самого...Рахмана. Це...Це як називається? Це що?
Володимир Кононов:
- Вікторе Володимировичу, ну Ви вибачте, це набирайте Захарченка. У нього питайте. Ну як я можу відповідати за слова Захарченка?
Віктор Медведчук:
- Слухай, це взагалі. Це виходить за межі. Домовляються дві головні особи, дві перші. Я займаюся цими перемовинами, веду їх не перші тижні. Ми вирішуємо все питання і тут виходить якийсь Мочанов з посиланнями...Петровичу, ми створюємо перший прецедент. Людина отримала 14 років, указ про помилування. Перший указ про помилування особи, пов’язаної з кризою на Донбасі. Вдумайся. Ми ж створюємо прецедент на майбутнє. Значить, такі моменти можуть і далі застосовуватися. І тут може хтось намагається просто це зробити? Слухай. Сьогодні той же Мочанов, він виступає сьогодні проти влади, так? Питань немає, нехай виступає. Але він же зараз почне мочити, може, і очільника держави. Для чого помилував, щось ще зробив.
Володимир Кононов:
- *ля, просто Мочанов - друг цього самого... Рахмана.
Віктор Медведчук:
- Я зрозумів, Петровичу. Дивися, ось те, про що ми домовилися -ніхто не повинен знати. Де, коли, хто його забирає і все решта. От і все, розумієш? От і все. Розумієш?
----------------------------------------------
28.11.2015
Володимир Кононов:
- Ну я Вам кажу, Вікторе Володимировичу, ну Ви просто зараз ставите мене в таке становище... Я вже вашому бійцю сказав, що я його обмінюю. Я віддаю вам. А тепер я маю сказати йому, що через те, що Віктор Володимирович подзвонив і сказав, що якісь обставини, він ще лишається тут.
Віктор Медведчук:
-Я ж сьогодні вранці тобі подзвонив і сказав - так, все лишається в силі. Далі мені передзвонили і сказали, що так і так, ситуація. Проінформуй. І тебе і проінформувати Москву, що ми це... І
сьогодні робити не будемо, ведемо далі перемовини. Ну послухай. Я ж не... Слухай, це крайній тільки у ваших розмовах я. У вас, розумієш? Це ви посилаєтеся, що я крайній, а взагалі я не крайній.
Володимир Кононов:
- Ні, Вікторе Володимировичу, дорогий, я ж не про це кажу зараз. Просто виходить, що в нас дві людини - ваша і моя, знову лишаються у застінках.
----------------------------------------------
Спілкування з приводу обміну Савченко і запису її передачі з кабінету путіна
----------------------------------------------
25.06.2016
Віктор Медведчук:
- Слухай, Дім, дивися, ну я от подивився цей запис, в кабінеті, так. Ну там же мене взагалі не видно, слухай
Дмітрій Пєсков (прессекретар путіна):
- Який? В цій?
Віктор Медведчук:
- Саме в кабінеті, коли ми сиділи.
Дмітрій Пєсков:
- В кабінеті не видно, він не встиг зняти.
Віктор Медведчук:
- А він же робив в кінці, заставка, в одному є ця заставка.
Дмітрій Пєсков:
- Не вийшло, там якість не підходить.
Віктор Медведчук:
- Ну це ж найголовніше, ти розумієш. Слухай, розумієш в цьому справа. Там в кабінеті, звісно, коли з керівником - це дуже важливо. Більше того, є кадри, є кадри, де є заставка там в кінці. Показують про те, що ось він закінчив розмовляти і камера виходить на мене, є ця заставка. І навіть на плівці, яку ви передали. Але в новинах її не показують чомусь, а закінчують тільки на цих.
Дмітрій Пєсков:
- Ну зараз я їх попрошу...
Віктор Медведчук:
- Ну подивися, слухай, а як вони знімали, ну треба було, слухай. Ну це найважливіший момент, для чого ж цей город городився. Прикро просто...
===================================
©
=====
Yuriy Romanenko
После просмотра четвёртой части Бигуса не спал всю ночь и думал об этих кровавых упырях без души и сердца. Тварях, которые ни секунды не задумавшись, отправляли людей на убой. Боже как же хорошо, что в 2019 мы подвинули этого упыря от кормушки. Теперь понятно, что имел в виду Зеленский на прессухе, когда говорил, что это просто тяжело слушать, как они решают свои дела. И да, Зеленский - приговор этой сладкой парочке Медведчука и Порошенко.
Представьте только о чем они могли говорить во времена Иловайска и Дебальцево, если они все время были на прямой связи и ворковали по любому поводу и по любому требованию со стороны России. Вопрос их наказания - это ключевой вопрос для будущего Украины. Потому что он определяет проблему морали этой истории, а она определяет характер изменения социальных отношений. Не сформировав правильное отношение к этому злу и не наказав его, мы никогда не сможем осуществить серьёзных изменений.
Именно поэтому порохоботы и иже подобные должны стать прокаженными. Ибо не может здоровый, нормальный человек не испытывать отвращение к этому лицемеру. И общество должно постоянно задавать всем этим Сюмарам, Портниковым, Княжицкихм, Ирочкам Геращено - не приходят по ночам кровавые мальчики? Ничего в душе не шевелится, когда приходится оправдывать мразь с утра до вечера? Мне многие говорят, что ничего не изменится, что будут они ходить по улицам как ни в чем не бывало. Нет, дорогие мои, ничего не изменится, если внутри вас ничего не будет кричать, ничто вас не будет разрывать от одного вида, что ЭТО ходит по улицам, как ни в чем не бывало.
Бешеная собака перестаёт быть опасной в тот момент, когда идентифицируется, как бешеная. Потому что каждый понимает, что это не друг человека, но крайне опасный враг. Все начинается с осознания проблемы. И люди, которые из этой истории с пленками Бигуса, не способны сделать надлежащие выводы относительно сывочолого гетьманата, являются не только заслуживающими порицания холуями и хамами, но прямой опасностью для общества, поскольку они не хотят наказания Зла. А не наказанное Зло будет порождать новые Иловайски и Дебальцево.
Именно поэтому нам нужен свой Нюрнбергский процесс, где все под камеры со всей беспристрастностью на которую способно наше загнившее общество рассмотреть показания всех свидетелей и принимать правильное решение. И тогда, и только тогда мы сделаем твёрдый шаг к более жизнеспособному, к более правильному и человечному устройству нашего украинского общежития. И только тогда такое общество обретёт право на существование. Если же им все спустят с рук, то это общество не имеет право на жизнь. Да и не выживет. Сожрет само себя, продаст за невысокую цену и ещё спляшет на могилах тех, кто положил свои жизни его защищая.


-
Пост спочатку надрукований тут: https://don-katalan.dreamwidth.org/3020418.html.
Tags: ато, история, майдан, медведчук, порошенко, рассея, україна, фирташ, х%№ло
Subscribe

promo don_katalan december 29, 2014 14:39 115
Buy for 50 tokens
Расшифровка секретного плана адмиистративно-территориального устройства России после ее распада От гуляющих по сети различных вариантов "государственного" устройства будущего российских территорий отличается наличием территорий в совместном управлении, возвратом исторических территорий…
  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 0 comments