Salus populi suprema lex (988) (don_katalan) wrote,
Salus populi suprema lex (988)
don_katalan

Даний випадок - це коли краще один раз почути, ніж десять - прочитати

Sergii Ivanov
Сергій Куюн, головний піарник паливного картелю, про який я вам неодноразово розповідав facebook.com/100006114824847/posts/2820980084782458/?d=n і завдяки якому ми маємо значно завищені ціни на бензин, не втомлюється дивувати відбірним маразмом. Наприклад, зараз він розганяє звернення до нового очільника МВС Монастирського з вимогою посилити боротьбу з тіньовим нафторинком. Наче й слушна вимога, але точно не Куюну її озвучувати.
Якщо ви забули, хто такий Куюн - я нагадаю. Це «експерт» паливного ринку» на зарплаті у мережі ОККО, який виправдовує картельні змови та «мочить» у медіа конкурентів картелю. Минулого тижня в офісі його фірми пройшли обшуки, в ході яких була вилучена велика сума кешу. Куюн прогнозовано назвав це замовленням, вдає спокій і навіть трохи петросянить,закликаючи ЗМІ ділити з ним гонорари, які вони нібито отримують за негативні публікації про нього.
Щиро співчуваючи Куюну з приводу обшуків, не можу не зауважити, що й без ЗМІ він отримує чималі гроші від згаданогл картелю. Метод роботи «експерта» дуже нагадує медійний рекет: хочеш позитивні або нейтральні новини - неси кеш, не хочеш платити - отримуй порцію фейків про бодягу, контрафакт, махінації з податками, плюс донос ментам, оскільки заява — це вже інформаційний привід.
Втім, годі передмов. Даний випадок - це коли краще один раз почути, ніж десять - прочитати. В моєму розпорядженні є аудіозапис розмови Сергія Куюна з Олександром Мельничуком, одним з топів мережі БРСМ-Нафта. Хочу процитувати найпромовистіший фрагмент:
М: Цифра немаленькая - 15.
К: Да, ну просто те цифры, на которых всегда сейчас работаем, они базировались на том, что, блин, у вас компания, как и все, исходя из ее возможностей, маржи и т.д. Ну, блядь, как я вижу, там просто возможности другие.
М: Серега, 15 тысяч долларов платить ежемесячно - это очень много.
К: Ну, Сань, я ж тебе говорю, что, с одной стороны, да, немало. Но, с другой стороны, мы понимаем, что компания зарабатывает дохуя.
В результаті Мельничук відмовився платити $15 тис і отримав купу відбірного лайна на адресу своєї компанії. До речі, назва компанії тут не має жодного значення, оскільки такий підхід Куюн практикує стосовно всіх без винятку своїх «клієнтів». І підхід цей - вимагання, тобто кримінальний злочин, за який має настати відповідальність.


=====
Sergii Ivanov
12 березня ·
Не «вимушене підвищення», а «картельна змова».
Коли мережі АЗС підвищують ціни на пальне, як правило нам це пояснюють подорожчанням нафти. Мовляв, ми б і раді тримати їх, але ж подивіться на «брент». На цьому пояснення, як правило, закінчуються і все повертається на свої місця: мережі отримують надприбутки, українці несуть надвидатки.
Але крім подорожчання нафти існують інші речі - наприклад, картельні змови, які дозволяють нарощувати ціни далі.
Зараз я спостерігаю всі ознаки такої монопольної змови між мережами ОККО, WOG та SOCAR, які диктують ринку свої ціни за допомогою кишенькової Нафтогазовій Асоціації України.
Ціна бензину на АЗС згаданих вище мереж вже перевищила 31 грн. При цьому, навіть з урахуванням подорожчання нафти, адекватна ціна бензину - 26-27 грн. Так, бензин міг би коштувати 26 грн, а дизель - 24, замість 30,99, але змова дозволяє утримувати чисту маржу в 8,50 грн на дизельному паливі і 6,15 грн - на бензинах.
Тобто відбувається банальне пограбування заради надприбутків. Монополісти наварюють з кожного літра майже 6-8 грн чистої маржі, паралельно пресуючи конкурентів за допомогою глави Асоціації Нелі Привалової та штатних «експертів» на кшталт директора консалтингового агентства "А95" та профільного сайту «Енкорр» Сергія Куюна. Зокрема, тим, хто торгує пальним за цінами, нижчими, ніж у “картеля”, постійно влаштовують перевірки, плюс ведеться активна медійна кампанія.
Переконатися у змові дуже просто. Достатньо зайти на сайт мережі ОККО та порівняти різницю в ціні на АЗС і в т.з. дрібному опті (продаж бензовозами). Обидві ціни передбачають заробіток, але різниця між ними і є додатковий навар з автомобілістів.
А тепер трохі цікавої статистики.
Вартість на сьогодні ДП (дизельного пального) в по мережі ОККО досягла 31,99 грн, а ціна в них же на дрібний гурт дизельного пального становить 21,75 грн. Різниця - 10,24 грн і це при тому, що на дрібному гурті так само є заробіток. Отже зрозуміло що мінімум 11 грн прибутку - це не що інше як пограбування автомобілістів.

Пост спочатку надрукований тут: https://don-katalan.dreamwidth.org/3096446.html.
Tags: беспредел, подонки, прдоны, україна
Subscribe

  • Виктор Небоженко · ЕДИНСТВЕННАЯ, ОППОЗИЦИОННАЯ

    Мало кто обратил внимание на то, как тяжело, мучительно и скандально «умирает» молодая надежда национал-демократических сил Украины - партия «Голос».…

  • відповідати треба асиметрично

    Петро Олещук А чи так конче необхідно відповідати на будь-які маніпулятивні тексти з Кремля? Особисто я думаю, що відповідати треба асиметрично.…

  • Лікнеп для Арахамії

    Oleksii Stepura Вся ядерна зброя (відповідні в/ч) на території України згідно домовленостям про ліквідацію СРСР в кінці 1991 року залишалася під…

promo don_katalan december 29, 2014 14:39 115
Buy for 50 tokens
Расшифровка секретного плана адмиистративно-территориального устройства России после ее распада От гуляющих по сети различных вариантов "государственного" устройства будущего российских территорий отличается наличием территорий в совместном управлении, возвратом исторических территорий…
  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 1 comment